juliiaduvetvem

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia - 31 augusti 2011 21:25


The hardest part of a break up is

    * Changing ‘baby’ on my phone back to your real name
    * Hearing certain songs that remind me of you
    * Changing ‘in a relationship’ back to single
    * Looking through old memories
    * Hearing your name
    * Not getting good morning texts from you
    * No more late night conversations
    * Having someone to call mine
    * No more ‘I love you more’ fights
    * Telling people what happened -_-
    * Trying to forget and let go.

Av Julia - 31 augusti 2011 19:59

Är sjuuukt glad över att jag bytit skola, träffat så sjukt underbara människor så de e inte sant <3


Finns ju inte bara perfekta personer, men de är väldigt många :)<3

Agnes å Minja e så supersöta å roliga människor ! :)

thihi <3



Ska ha nån liten frilufsdag imorron :) Ska typ gå runt på ÖSK . Har ingen aning om de är kul eller inte.. men de märks nog ;)

Thihi :)


Kramkramkramkram<3


*Har ingen bild idag, är hemma hos mamma å glömde datorn :(

Av Julia - 29 augusti 2011 21:21

Första skoldagen idag! :) 


Hände inte så mkt. Pratade inte med nån annan än Jessica på hela dagen.. 

Kände ju inte nån, hehe. Och jag e blyg då de gäller helt nya människor <3

Aja, tror faktiskt att de kommer blir riktigt bra :) Men jag kommer ju såklart sakna dom underbaraste på ås !


Har inte någon bild som är tagen idag. Så de blir nån gammal bild :)





   

Puss hejj<3



 


 

Av Julia - 28 augusti 2011 21:29

Vann alla matcher på Åscupen med f00 idaag <3


Alla spelade typ asbrao förutom jag .. missade typ alla mina chanser (:DD).

Gjorde nått mål iaf :)


Lite bilder från dagen <3


   P00


   P00


  F00


   F00


   Medalj-utdelning / Lag foto


   Lagfoto.

(Suddiga ansikten.. Vissa vill inte va med på internet.. :s

Så tog bara med jag och dom underbaraste Jessica och Emma <3


Första skoldagen imorron!

Kmr va så sjuukt läskigt! Ny skola, nya klasskompisar, nytt, nytt, nytt, nytt..

Kmr sakna alla favvosarna på Ås <3 

Sjuuukt mkt !


älskardig<3


hejdåå <3 



Av Julia - 27 augusti 2011 22:36

Godnatt nu <3


Ska upp typ astidigt imorron !


 

Av Julia - 27 augusti 2011 22:06

Åscupen idag :)

Vann alla matcher (jag spelade bara 2) , så vi vaaann :D

haha, stolt*


Jag gjorde 1 mål också. Wihoo.. ^^

Orkar inte lägga upp nån bild där ifrån.. hehe. De är så drygt (a)

   Jag                        Emma                       Klas                           Wille


Underbaraste <3 


kramkram 

Av Julia - 27 augusti 2011 18:18

  Älskar dig så sjukt mkt Emma <3 

Av Julia - 26 augusti 2011 22:39

Har vart med Jessica idag (y)

Vi gick typ runt på lekparken å tog massor med bilder.. va så sjukt längesen sist <3

Blev lite fina bilder...:


   


Och massa fler bilder som jag inte orkar ladda upp.. thihi <3


Skriver mer typ sen lr imorron !


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards