juliiaduvetvem

Alla inlägg under november 2011

Av Julia - 27 november 2011 16:34

Snö ute nu :(



Usch, de är ju hemskt! Allt de här kom idag! ;(


     

Dagens kläder.. asvackert ^^



Jag å pappa åkte t dollar store en stund, storhandlade för hela 40 kr!

Tuttifrutti typ godis (?)

Hårband

& hårspännen :)

=40 kr.


Kramkram 

Av Julia - 27 november 2011 00:01

Har inte gjort nått idag, bara suttit vid datorn. :s


Sitter å skypar med Måns å Tim just nu, ska snart sova. Upp kl.10 imorron, sen ut å springa.. 

Orkar inte gå på fotbollsträningen, hellre ut å springer, sen ksk gör nått inne. 


Ska göra typ 114 situp's imorron, wiho.

Men ska iaf gör några varje dag, JULIA SKA SKAFFA MAGMUSKLER XD


de kmr inte hända, men .. värt att iaf göra något ^^


 

Av Julia - 26 november 2011 00:08

Gick på stan med Wille å några klasskompisar idag, vi gjorde typ inget speciellt. 

Jag å Jessica tog sen typ bussen hem t ås.. ASKUL! 


Då satt jag typ vid datorn en stund, å typ halv 8 (?) gick jag ut t Jonas å Mohammed, å va med dom ett tag, tills vi typ dog :p

Orkar inte förklara varför.. De va hemskt iallafall. 


Sitter å tittar på American dad just nu, men ska nog snart gå å lägga mig. Finns inget att göra, 

ingen som är social. :p


 


Typ bara webcam bilder nuförtiden. Använder sällan pappas kamera, har inget att ta kort på :s 


älskardig

Av Julia - 24 november 2011 18:18

Ta fram din mobil.. kontaktlistan:

Namn 12: August Hansson

Är han/hon rolig? jarå :)

Har du kramat personen? Nejj

Minnen med personen? Typ inga.


Namn 30:  Alexander Nyhlen

Var träffades ni första gången? Skolan..

Är personen viktig för dig? Njao.. :p

Tycker du om personen? Som kompis, ja :)


Namn 9: Olivia Fransson

Flicka eller Pojke? flicka

Har du pratat med personen i telefon? jupps :D


Namn 15: Sofie Helander

Har du sänt personen ett sms? Tror inte de :p

Är det en tjej? jupp

Går personen i samma skola? nä :(


Namn 23: Albin Lindberg

Känner du honom/henne bra? sådär .. 

Vill du känna hon/han bättre?: njae. 


Namn 3: Samuel Björklund

Är ni släkt? näe..

Hur är han/hon till sättet? Rolig, snäll :)

Känner du honom/henne bra? Jao.. ganska :)


Namn 14: Elsa Hjalmarsson

Hur länge har ni känt varandra? Känner knappt varandra :p

Har du kysst honom/henne? Nej

Kan du berätta hemligheter för personen? Vet inte.. 


Namn 8: Gustav Forsberg

Bor? Åååås :)

Hatar du personen? nädå :)

Av Julia - 19 november 2011 22:53

Har vart ute hela kvällen, å gått ifrån Ås t lungvik, 

de gör jag aldrig om ... fyfan.



ska sova snart, är så jäääävla trött! :s


Mina ben typ dör -.- har gått typ över en mil ikväll.. gått runt i ås med mohammed, tina å gustav.. :p



 




Av Julia - 19 november 2011 13:20

Vaknade för nån timma sen, å har suttit å tittat på nå skit på mtv hela "morgonen". 

Hade tänkt att göra mig iordning, ska snart äta med mamma å hennes kille nånstans... :p

Men har typ inga saker hemma hos mamma, glad över att iaf plattången är här :) 


skriver mer ikv, om jag orkar ^^ 


  

Av Julia - 18 november 2011 22:51

heey!


hade typ knappt nå lektioner idag ;p slutade ju efter lunch...

åt lunch på pro, sen tog jag bussen hem t ås å precis då jag kom dit så skulle dom äta. 

Så jag hängde med dom t matan å typ snackade, sen då vi skulle dra så blev jag typ omringad, de va läskigt :o

hihi, längesen jag träffade vissa av dom. Så de va fett awesome att va där :)

Sen typ gick vi t åsgård å lekte (thihi, KUNGLIGT!) lite , eller typ gick ut å in 100 ggr  tills lektionen började..

Dom typ skulle sjunga nå lucia sånger, så jag fick sitta i soffan inne i klassrummet å bah lyssna å sitta å flina åt alla som sjöng xD

Känns som om de gick typ asfort..


då vi/dom hade slutat så gick jag, elliot å klas hem t elliot å tittade på nån film å chillade lite ^^ 

i några timmar :p

sen missade jag å klas bussen precis då vi skulle åka hem.. så vi stog å väntade i typ 20 minuter å frös ihjäl.

men sen typ åkte jag hem, åt, å sen bussen tbx t ås igen. 

Träffade Alvin (igen), Mohammed å Remi.. och sen typ kom Ricky å John.. :) vi va så busiga..

lekte monster vid rampen. Så jävla fail

sen typ hem t Alvin, killarna typ drack vatten (?) å åkte lite longboard.. 

å efter typ 100 år kom Jonas också, då gick vi typ t Alvin igen.. för då skulle han typ hem :p


å vi hade ju superkul ^^ :p


sen stack jag å mohammed t busshållplatsen vid skolan.. å väntade på bussen som typ aldrig kom. 

typ efter oss kom remi å jonas bara för att vi typ inte sagt hejdå :p 


då jag kom hem så typ satte jag mig vid datorn direkt xD



fan va tråkigt jag skriver, aldrig nått intressant.. :s 

älskar dig

Av Julia - 17 november 2011 22:33

va ute med lite awesome folk ikv <3


vi gick runt lite å typ tråkade (a) monster :oo

å gf's pappa typ skrämde ihjäl mig, YEAH. 

hihi, busigt...


spelade pingis med dom små (hhihihihihihi, känner mig superstor nu XD) efter skolan idag..

gick bajs..  


Sitter å typ fryser ihjäl.

inne på mitt rum, lite mobbat ^^


aja, godnatt.. <3


   

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards