juliiaduvetvem

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia - 31 oktober 2011 23:48

Hehe, jag  må va världens sämsta bloggare.. :p<3


Men de är ju typ ingen som läser bloggen, så whatever !


Aja, sitter hemma hos mamma nu. Tittade klart på första Twilight filmen för en stund sen, sjuukt bra :)

Ska se New Moon imorn hade jag tänkt ;)

För jag ska va hemma själv hela dagen, och orkar inte va med nån kompis :p <3

Isf måste jag ju åka buss någonstans, och är nt så sugen på de.. 


Har en ny (och gammal) mobil nuu :D Fick mammas gamla iphone 3, 

mkt bättre än min förra cp mobil... <3

Så ni kan ju smsa ert namn lr nått, så jag vet vem de är. 

Har typ inga nummer, alla kontakter försvann ;s <3 


Smsa om nån vill hitta på nått nån dag !


Skriver (KANSKE) mer imorron :) 


 

Av Julia - 28 oktober 2011 22:12

Har typ inget att göra just nu,, eller sitter å tittar då Markus spelar WoW, wiho..

Nyss skypat med Mohammed,, ;p 3vligt, 3vligt :D


Gjorde inte ett skit på skolan idag, men gick ner på stan med syrran å hennes kille efter skolan :) Sen typ Donken, å massa annat skit (a)


Har inget att skriva ;S


   

Av Julia - 25 oktober 2011 21:57

ska sova nu <3


puss, thihi <3

Av Julia - 24 oktober 2011 21:34

GRÅTER DU OFTA;  nae..

SKRATTAR DU OFTA; Jao ;)
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU;  Lat :p
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN;  Hyfsat brao.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD;  Nej.
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR;  Jao.. ksk de.


KÄRLEK:
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD; kan man säga.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD;
  de vet jag inte.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN; nä?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID;  de beror på..

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU; .
OM JA, VEM; -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD;  -.-
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD;  ingen.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN;  -.-
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN; Jao
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU;  Haha, de orkar jag inte förklara.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELR HET; söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELR KORT;  Inte för kort, eller fööör lång. Lagom :D

SKA EN KILLE VARA BLOND ELR BRUNETT; spelar ingen roll!
FÅR DU MÅNGA KILLAR:  Hahahahahhahahhahahahha

UTSEENDET PÅ DIG:

BRUNETT ELR BLONDIN
; brunett
ÖGON FÄRG; blå.
LÅNGT ELR KORT HÅR; mellan typ
SNYGG ELR FUL;  ful :oo
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; nej.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER OSV; -.-
ELR TVÄRTOM;  -.-
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL; de tror jag inte :)



Av Julia - 22 oktober 2011 18:01

Heejj :)

Sitter inne på mitt rum i Lugnvik just nu, å bara typ sitter vid datorn :)


Igår va de fotbollsavslutning!

Sjuuukt rolig kväll ;)


Började med bowling, sen middag, sen glass och diplom på donken <3

Å såklaaaart (konstigt nog.. ingen trodde att jag skulle göra de) så vann jag bowlingen ;)

*stolt*


Hehehe.


Sov över hemma hos Jessica också, med henne å Emma <3

Sjukt awesome kväll <3


skriver mer sen, eller typ imorron :)


  Gammal bild,, sitter vid mammas dator :)


spelar the sims 3 på min egen ;)

Av Julia - 17 oktober 2011 20:45

Heejj! :')


Sitter å tittar på teve, å ska snart ringa sötnosen Wilma på skype ;D 

Nyss vart å lämnat min älskade bror i Ås, han har vart här hos mamma på middag, å sen sjöng vi Sing Star. Sjuukt awesome <3 

Bästa brorsa som finns ju !  


Jessica va här också, hängde med mig efter skolan (y), å vi flummade ju sönder, som vanligt ^^.

Astråkig dag på skolan idag.. förutom i matan .

Där var de PENSEL KRIG!


..med EN pensel :D


hehe, dog lite. thihi.


Ska åka till min supernajjsiga morbror imorron :D

å typ klippa mig ;)

hoppas jag... <3


Ska ju gå på stan imorron också :D Kmr bli sjukt najjs! ..om inte någon/några följer efter oss som förra gången..


pusshejj <3


   <3

Av Julia - 16 oktober 2011 20:08

Heejj :)


Spelat pingis idaag :)

Gick väll sådär..


sitter å försöker komma på nått att göra i helgen,, kmr inte på ett skit :s

Ska iaf va med dom bästa på Tisdag <3 och typ klippa mig eller nått på Torsdag :D

Funderar på att färga håret blondt,, men alla typ säger att jag passar bättre i brunt :o

Sjukt svårt val ,, 


har typ tappat bort min mobil,, här hemma :D

eller, har inte ens försökt leta. Orkar inte :D

lalala xd


så de är ingen mening att smsa mig ...


har fotbollsavslutning på fredag, har ingen aning om vad vi ska göra.. 

och samtidigt så äre typ nå disco på prolympia, vet inte vilket av dem jag ska va med på.. 

Vi får ju aldrig veta vad vi ska göra på avslutningarna . :s Så jag kan ju omöjligt bestämma miiig!! ;o

*avlider


Nån som vill göra nått på typ Lördag lr Söndag? <33


puss ;*



   Så här mkt såg man då jag skulle gå till Pingisen igår... :ss

Va typ vitt överallt! sjukt läskigt.. :oo 



 

Saknar eeer ! <33





Av Julia - 13 oktober 2011 14:40

En kille som jag aldrig träffat, 

men han är snäll, fin, å rolig ändå ;) 

Har ju inte heller nått direkt minne tsm.. :p


Så har ju inte så mkt att skriva ;( 


Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards